2021年9月22日 星期三

希望今上手下留情,不要趕盡殺絕

 好的股票,一樣可以令你破產。差的股票,一樣可以令你發達,問題是你用甚麼價買入賣出,有否掌握時機。

以現時情況計,應該在恆指跌破兩萬點前盡賣所有中港股票,今上在位,真係唔知這個巿場仲可玩幾耐。之前我說保留三成港股,可能過份保守,但要一股不留卻不是容易做到,除了即時埋單決定虧損數量,是十分殘忍,二則有的跌價是屬於短時間波動,當恐慌情緒過去,股價便回復正常。


滙豐唔知攪邊科,撒出美國巿場,沒有美國巿場就不是國際銀行,不過繼續保持跟強國合作,一定俾美國罰到昏。另外,滙豐增持「執粒」邊緣的恆大債券,股價不跌穿40元才奇,我每一次減持滙豐,我都唔見錢,我都知上唔番原價,但總不想咁快面對死期。

將部份港股轉移至防守強的合訂證劵SS,某電訊SS增持至10手,某電力SS也增持,雖然這些SS不可能收復失地,但卻能防守,股價穩定,派息穩定,保持現金流。另外增持美股比例,在標普500指數回調,增持小許,因每每回調總有不穩因素,不能瞓身掃貨。

(去大不列顛,有錢買新電車,冇錢買二手電油車,做人應該能屈能伸。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...