2018年9月5日 星期三

最耐用汽車,十架有九架日本車,你還需要選擇嗎?

在香港,汽車不是豐田Corolla、Camry,就是本田Civic、Accord⋯真係超悶,不過背後是有原因的。

美國某知名汽車購買分析網站列出可靠性極佳、能讓車主使用超過10年以上也不會出現大問題的車款,大部分車都能達到50萬公里實力。

當中十架車中,日本車佔了九架,豐田4架、本田2架、掃把佬2架、萬事得1架。

看完這報告,我會選擇繼續老土、繼續悶下去⋯。

(豐田Corolla,無敵腳車。)
(豐田Camry,行政座駕。)

(豐田Prius,混能車。)
(豐田Rav4,旅行車。)

(本田Civic)
(本田Accord)


(「掃把佬」Outback)
(「掃把佬」Forester)
(萬事得MX-5)
唯一的一架歐洲車⋯

(Benz的E-Class)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...