2018年9月13日 星期四

最省油的車:豐田Prius混能車

(我在駕院參加金牌路路通,也是用Prius C,商家唔會死錯人,D車日操夜操,耐用、油耗不佳,絕對不會使用,23.5km/L,雖然比官方低,但已經好利害了。)

某些人對讚同豐田汽車的人,稱之為「中豐田毒」,不過,對唔住!我只相信事實,我只相信數據。

有機會成為全球第一車廠的,只有三間:雷諾日產聯盟、福士、豐田,以單一品牌計,豐田更是世界第一⋯

引擎故障率最低的汽車品牌,第一是本田、第二是豐田⋯

最耐用的十架汽車,豐田佔了四架、本田得兩架⋯

那麼最省油汽車呢?

日本手機APP「E燃費」,有63萬會員,記錄他們實際行車耗油,不是汽車製造商的實驗室,除了統計出最省油的駕駛方式,也得出最省油的汽車。

綜合類別、Hybrid類別最佳:豐田Prius (24.4km/L)


新車類別最佳:豐田Prius C (Aqus) (23.5km/L)


小型車類別最佳:本田Fit (16.5km/L)

(小型車是不包括K-car,本田是電油小型車最佳耗油。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:人棄我取,講股應否投資?

 讀歷史都明白這道理… 雖然字眼上有少少分別,但意思一樣。其實我地都明白股票之道在乎:「人棄我取、人取我棄」,咁點解我地要爭呢?靚女又要爭,明知爭嘅結果是邊際利潤去到零才冇人爭,到時人、財兩失又何必呢?Nvidia升到974美元嘅人,點樣走貨呢? 正所謂:「亢龍有悔,盈不可久也」...