2018年9月22日 星期六

電動車真的合乎經濟效益嗎?

電動車總是被宣傳到又環保、又節省金錢⋯但究竟事實是否這樣?

(雷諾電動車Zoe。)

請看下圖網上分析:


電動車比電油車貴,以雷諾Zoe電動車,車價291500元,本田Jazz RS電油車,車價189880元,電動車足足貴10萬,即使節省了油費,也要經過14萬公里才打個平手。

用得14萬公里,都已經大約是10年車了。電動車雖然不需換偈油,燃料過濾器、火嘴,但是驅動裝置機油、輪胎、擋風玻璃水撥、車匙電池、空氣過濾器、煞車油、冷氣防潮袋、電池冷卻液等,維修費也不會少,尤其充電池,以現時技術,怎也不會涯到十年。

十年的本田Jazz RS,賣出去仍值幾萬元,但十年的雷諾Zoe,又值幾錢呢?

電動車係咪真的環保?合乎經濟效益?

(我寜可選擇本田Jazz RS了。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:人棄我取,講股應否投資?

 讀歷史都明白這道理… 雖然字眼上有少少分別,但意思一樣。其實我地都明白股票之道在乎:「人棄我取、人取我棄」,咁點解我地要爭呢?靚女又要爭,明知爭嘅結果是邊際利潤去到零才冇人爭,到時人、財兩失又何必呢?Nvidia升到974美元嘅人,點樣走貨呢? 正所謂:「亢龍有悔,盈不可久也」...