2024年4月17日 星期三

IB投資系列:要任性都要有任性嘅本錢

 有些人係任性,係玩世不恭,但只要佢有任性嘅本錢,係冇問題嘅。

(如果上一代留下一大筆,任性係理所當然,至於品味問題,鹹魚青菜,各有所愛,都沒有可批評嘅地方。)

(有些人一年才開一次工,而每年個唱又有人睇,顯然這種玩法不長遠,因花無百日紅,加上那個年幾的人,不是移民,就是病死,只會越來越少。)

(要任性也要任性嘅本錢,你冇本事,怎能生咁多個,養咁多隻狗,仲要過物質嘅生活。)


我以前都曾認識一些朋友,未出糧以先,已計劃好點使錢,計到好盡,所以出糧一遲了,或有甚麼變數,就立刻周轉不靈,跟著又卡冚卡,又借財仔,又作故仔問人借錢,這些人最終冇晒朋友…

最離譜嘅,話冇錢嘅人,問你借錢嘅人,物質水準係我幾倍,大洗就係佢地嘅問題,但佢地永遠唔覺得需要降低生活水準,所以這些人係死有餘辜!

我早前已挑戰那些未黎過英國就多野講嘅人,39便士(約3.9港幣)涯一星期,睇下邊個涯得住?現在因通脹關係,最平嘅長方包要45便士,配合斷食,要維持一個人,可以用很少錢,但當然不能長期,要吃不同食物才有充足營養。

我想表達,大丈夫係能屈能伸,我初初出道,得一萬元人工,第一年每月7000元去中銀做零存整付,第二年加了人工每月8000元,我冇錢使,宿舍飯堂十蚊八蚊都慳,煮公仔麵便算,跟住已有廿萬在渣打做優先理財,其目的只不過我做訂期唔使排隊,真係無聊!

(有圖為証,沒有老吹,嗰時九厘,真係發達。之後輸晒係另一回事,如果有九厘根本唔使搏。)

冇錢嘅人係抵死,鄉講嘅失業率極低,你肯做,就有收入,我嗰個年代有人做兩份工,早一份,晚一份,夜晚做保安,有的是輪流休息,晚上有得唞一唞,但都極辛苦,這就是鄉講精神,獅子山下嘅精神。再唔係叫吳浩康介紹去地盤工作,老雜都兩皮,有牌三皮,大師傅四五皮(炒野做)。

(吳浩康以前形象極差,但人大了,識諗嘢,自力更新、能屈能伸,好野!)

錢唔會天跌落黎,就算投資,或者做生意,也需要本錢,你睇別人怎風光,背後被人奚落,你又知幾多?

(雖然有些人唔喜歡鄭威濤,但他確實有付出過,只不過做生意出了點手段,如果有錢齊齊賺,拍檔也不會反面,估唔到佢咁早死。)

「歪芺」成日話我唔做野,其實佢唔明睇資訊都係工作嘅一種,以色列跟伊朗真係大戰,石油價格會升。再者,姜太公、諸葛亮都唔係好吃懶做,而係裝備好自己,等待機會,所以投資也要有充足流動資金,等待機會。

(我會俾錢乞丐,但這些人,一個仙都唔會俾,有手有腳唔做野,係抵死,唔死都冇用。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:商業世界是互利,唔一定道德

 孔子有個弟子叫端木賜,字子貢,是出色嘅商人。吳王夫差打算出兵伐齊爭霸,端木賜立刻到各地採購絲綿,運往吳國販賣,賺了大錢,因為他知道軍隊一定徵調民間絲綿禦寒。商人係賺大錢,但亦因為「及時雨」,吳國人有絲綿禦寒,沒有全部凍死。這就是「互惠互利」嘅關係。 買賣嘅事好像唔道德,不過細心...