2024年4月22日 星期一

移英日記(151)好地方冇人識欣賞

 股票之道在乎:「人棄我取、人取我棄」,唔好同人爭,爭係無意思。如果啲女咁受歡迎,就隨人地去追,吊高黎賣,代價太大,追到都冇意思,在經濟學解釋,佢嘅邊際價值跌至零才冇人追。移民也是一樣,熱門城巿,搶學位、搶住屋,我都怕怕。

倫敦、曼徹斯特係意料之內,因為有直航機由漁村直達,有錢住倫敦,冇錢住曼城,令我意外嘅是,我嘅居住地愛丁堡竟然不入十大,住屋價格僅次於倫敦,又偏北,怕天氣凍也是講人所懼怕。

移居蘇格蘭講人只有二千多人,基督徒只有二百多人,由於人數少,未對整個社區有很大影響,唔似曼城碰口碰面都係鄉講人,對適應新地方係冇咁好,少了一點安全感。但係太多移民,對當地影響較大,亦會令本地人唔喜歡。

少鄉講人,反而好原汁原味反映整個社會係點,蘇格蘭人對自身民族有高度自豪,故外人要融入反而困難,除非我地嘅下一代,就可以做當地人的工作,低下工作全部都是外來人擔任,去麥當勞就好容易見到南亞人送外賣,我做執房,都是波蘭人、烏克蘭人為主,仲有一個巴基斯坦,一個菲律賓,連埋我這個鄉講人(人地覺得是天朝人),簡直就是聯合國一樣。愛丁堡外人多,見怪不怪,就不覺得歧視,英語唔好或聽唔到口音,用你有限英語跟動作表達到就可以。

買冷門賠率先高,有肉食,這裡我真係未聽過講人子女冇學位,免費由Nursery讀到University,仲想點?細路大咗,佢鍾意去邊咪去邊囉!蘇格蘭有好多好地方,風光無限,傳聞有水怪嘅尼斯湖,要揸三個幾鐘頭車(來回七小時),未見水怪已驚,未敢挑戰。

(有專家認為水怪只不過是大型鰻魚。)

(真係太遠了。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:AI可否投資?

 以前真係有風雲人物… 看看2007年喬布斯點sell iPhone,佢認為手機嘅鍵盤是多餘,推出沒有鍵盤嘅手機。科技界就係需要這些人物。 蘋果股票(AAPL),我賺少少茶錢就算,不會長揸。我部iPhone仲係11,庫克!請俾我一個理由換新機?有冇AI幫人解決問題?標基、馬斯克、...