2024年4月24日 星期三

移英日記(153)與講人食早餐

 由於架豐田Yaris有Apple Carplay,一插入電話,就可用車嘅喇叭及咪,用聲音傳whatsapp信息之類,個仔放學點都要玩,成日講「屎屎尿尿」,部機就會重複咁講,覺得很過癮,點知誤傳俾人,攪到我要致歉,但因為這致歉,打開了話題,原來是移英講人留了電話,但一直無聯絡,於是約了今日跟「歪芺」一齊去英國大眾食堂Wetherspoon食早餐。

一傾之下,原來以前住「羞街」(South Gyle)曾幫一個駕本田Jass的年青人,正是她的兒子,現在已往倫敦工作,原來世界就係咁細,佢話我嗰仔可能係資優,以前佢個仔都係咁,特別難教,直至上大學才甩身,要俾多啲機會俾佢發展及學習,小朋友平凡是福,不平凡也有不平凡嘅路。

我嘅兒子係咪資優,我就唔敢說,但現在已醒目咗,認得車嘅牌子及部分型號,Audi TT佢都認到嘅…

佢話本地嘅人,到了大學,就要佢自己獨立,自己找兼職幫補自己嘅生活,所以子女讀完中學,父母便甩身,仲有十幾年時間,好好珍惜吧!

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:崩盤是致富嘅最佳時機

 商人是靠買賣獲利,點樣可以賺大錢,一係貨物賣到高價,一係入到平貨。 「富爸爸窮爸爸」作者羅伯特清崎警告,崩盤已開始,意味有機會入到平貨,就是賺大錢嘅好機會。 正所謂:「物極必反」,任何事物去到盡頭,都會朝相反位置。我要問衰到盡未?天朝、漁村係差,衰到盡未?百業蕭條,但鋪租仍然企...