2024年4月17日 星期三

移英日記(149)長期療傷都唔係辦法

 許多人離鄉別井,去到地球另一邊,都有不同的故事。以前睇「尋找他鄉的故事」,鍾景輝King Sir嘅旁白,仍然在腦中。

以前故鄉立立亂,未有「各氨發」以先,眾教會也自我審查,講道含糊其詞,避免拉人封艇,大家冇運行,之後就更加不用說。

黎到自由國度,講道是切題了,針對會眾嘅需要及處境,開頭覺得好正,但年幾時間,仍然在療傷,好似有啲問題,長此下去,唔係辦法。但客觀場景,「鄉講人」跟故鄉仍有深厚聯系,亦會天天接收故鄉訊息,荒謬的事日日衝擊我們思維,情何以堪?正人日少、奸黨日多、忠良泯滅,好像讀歷史一樣,巿面一日比一日蕭條,點會冇感覺?真係可以離開了,就可以你死你事麼?

昨日去「魔域臣」超巿,碰見移英講人,我反應慢,一時未有反應,只是簡單打招乎便算,「歪芺」事後提我,正是牙醫一面之緣,兒子遇難嘅夫婦,不過即使我轉數快,都唔知同佢講乜嘢?移民對錯好難講,但如果黎到發生這樣嘅事,一定懷疑人生。

我地都冇謂想太多,部署下一代嘅將來,可能更重要,我地都過了大半世人,講句唔好聽都「嗰頭近」,仲可以點樣?


(這些人攞局長人工,做了甚麼?)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:商業世界是互利,唔一定道德

 孔子有個弟子叫端木賜,字子貢,是出色嘅商人。吳王夫差打算出兵伐齊爭霸,端木賜立刻到各地採購絲綿,運往吳國販賣,賺了大錢,因為他知道軍隊一定徵調民間絲綿禦寒。商人係賺大錢,但亦因為「及時雨」,吳國人有絲綿禦寒,沒有全部凍死。這就是「互惠互利」嘅關係。 買賣嘅事好像唔道德,不過細心...