2024年4月21日 星期日

移英日記(150)冇理念冇必要移民受苦

 有移民加拿大的講人,又搵唔到野做,又要應付語言不通(唔係個個英文咁好)、文化衝突,仲有LGBT、毒品注射屋…講句唔好聽,仲衰過「鄉講」,紛紛有回流嘅掙扎。

我都講過世界無童話,烏托邦根本是不存在,你決定是否移民,只是將移民利弊羅列出來,好嘅因素較多就走,壞嘅因素較多就留。如果已經移民才覺得有掙扎,只不過當初走得太急,沒有想清楚、了解清楚,當現實不似預期,便會失望。

大不列顛冬天日短夜長,經常天陰陰,容易有抑鬱,冇車邊度都唔使去,星期日鋪頭關門,悶到你抽筋,稅又高,通脹嚴重…

言論自由對你係咪咁重要?對不平嘅事,不平則鳴,唔講唔得先…

投票對你係咪咁重要?你有投票權嘅時候,有冇投過票?邊個話事,你真的care…

子女教育你係咪覺得重要?你有冇曾了解過芬蘭教育或者其他…

如果三者你都唔介意,你根本不必移民。亦冇必要因移民受不必要的苦。

教師變教學助理,護士變執屎阿姐,高管變低級工人,博士變整餅佬,我地鄉講人比英國佬差嗎?佢地做野慢、效率低、甩漏多…好多鄉講人都係精英中嘅精英,點解要紆尊降貴?如果你心中冇理念,係冇必要黎!受不必要嘅苦!

正所謂:「善有善報,惡有惡報,若然未報,時晨未到」有些人做了壞事,唔係仲咁天真以為天堂仲留了位俾佢地!鄉講人全球最長命,男性80.7歲,女性86.8歲,天朝人77.3歲。人終歸要一死,面對審判,咪放長雙眼睇佢風光得幾耐?沒有必要移民受苦。

(古有太平天國楊秀清假借上帝下凡,今有某政客得到感召,上帝叫佢參選,屬真屬假,只有上帝同佢先知。)

(信耶穌,不代表完美,只不過蒙恩嘅罪人,但都唔好做得太離譜。)


(我地只不過無權無勢嘅草民,係唔會明白權力嘅滋味,如果一朝得勢,可以同佢地一樣咁衰,或者仲衰過佢地,也說不定。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:AI可否投資?

 以前真係有風雲人物… 看看2007年喬布斯點sell iPhone,佢認為手機嘅鍵盤是多餘,推出沒有鍵盤嘅手機。科技界就係需要這些人物。 蘋果股票(AAPL),我賺少少茶錢就算,不會長揸。我部iPhone仲係11,庫克!請俾我一個理由換新機?有冇AI幫人解決問題?標基、馬斯克、...