2023年5月20日 星期六

First Love讓我重拾初戀的感覺

 繼「那些年」以後,再一次重拾初戀的感覺。

就是這套Netflix日劇First Love初戀。

(劇中,女主角吃的拿坡里意大利粉,在意大利根本不存在。好像我地的星洲炒米、楊洲炒飯原地也沒有,係人老作,都唔緊要,好食就得喇!)

(「歪芺」的老翻版,味道應該不一樣吧!)

我們每一個人都年輕過,一定試過初戀或喜歡的人,只不過時間、環境、際遇不適合,最終都是無法開花結果⋯⋯。

就是今天,我們已經長大年老,始終會覺得初戀係最真摯,走埋一齊,不會像成年人考慮咁多,甚至只要見到對方就歡喜,打個電話可以成個鐘,就是老夫老妻都做唔到,WhatsApp幾隻字交待便算,甚至圖象回復便算,講多句都煩。日日嘮嘈有冇幫手做家務、股票仲未升買唔到house、孩子怎樣怎樣⋯⋯。

不過這就是生活,這是現實問題,是無法避免,所以劇集將人帶到年青,帶到初戀,使人有共鳴,這是人人想追尋的感覺。

我回想以前都好像有這種事,那時都沒有肯定跟對方的關係,但係會傾電話(家中有線電話),她很喜歡我唱歌,我仲記得其中曾唱一首歌是羅文「朋友一個」,「朋友只得一個,在我心中已全足夠,繁華巿人面是冷酷,但真摯是你心意」。表面係講友情,實際是愛情。

(以前四大天王都未有,一係實力派的羅文、甄妮,一係偶像派老譚、張國榮。)

後來初中她跟家人去了英國,就再沒有聯絡,我的人生便沒有她的日子。

今日很奇怪,我又去了英國,不過,過去就是過去,大家已經不再年輕,不會再有以前的感覺,適合時間遇到適合的人才叫做緣份,我們身邊的最終伴侶永遠不會是我們眼中的最好,但最適合,要適合的人一齊生活,不是浪漫的曇花一現。


(這套日劇仲有宇多田光的歌曲加持,真係誠意之作,雖然我的年代是近藤真彥、中森明菜,但都未至唔識宇多田光。)

(劇集的威力真係大,15歲唱的歌,24年後仲有人聽,宇多田光也不敢相信。)

沒有留言:

張貼留言

移英日記(154):移民只不過選冇咁爛嘅橙

 如果兩個都係爛橙,你只有選冇咁爛嗰個。 (唔係所有country都可惡攪領袖。) 「我們知道,我們是屬神的,全世界都臥在那惡者手下。」(聖經約翰一書5:19) 聖經清楚說明,全世界都臥在魔鬼撒旦之下,換言之,無論你走到那裡,都在撒旦嘅邪惡勢力之下,不會有分別。 「不寒」冇自由、...