2023年5月25日 星期四

甚麼健康產品都假,最好是斷食

 不同時間,都有不同產品推出,為了人得到健康、長壽,說到底,只不過為了錢。

飲食金字塔的製定,背後只不過推銷農產品,食咁多碳水化合物,唔糖尿才奇?營養素份量的製定,背後只不過係過億的健康產品的生意,如果神做人,無論怎樣飲食都無法滿足,人類應滅絕才對。今日又推甚麼抗衰老產品…

以前曾經有一個實驗,有充足不同食物讓兒童自由選擇,結果是所有兒童營養充足,兒童或有偏食,但只吃一種食物也會悶,最終也會吃不同食物,達至營養均衡的結果。

物質富裕的地方最大的問題,是吃得太多,導致身體肥胖,嚴重甚至糖尿病、心臟病、中風等疾病。最簡單的保健方法就係斷食。

我現時奉行緊的係168斷食,意思每日16小時斷食,8小時進食,只要唔食早餐或晚餐已可做到,早前因返工,怕不夠體力,停了執行,破了功。現在卷土重來,由於工作已上手,發現完全冇問題,斷食尾水時間做體力勞動,效果更顯著!

由最肥約190鎊,攪移民停了一停,去到異地,又寒冷,又停了一停,到慢慢適應,又再減,要工作,怕不夠體力,又停一停,至今日工作適應,又開始斷食,現已突破160鎊大關。


現時未知目標設定在150鎊?還是140鎊?如果去到140鎊已經係完全體,倘若有耆英拳賽,我都可以參加,既然有「中年好聲音」,為何不可以「中年好詠春」?酒店執完房收工,雖然冇體力,如果健身室冇人,我都會打下沙包,即使只能出一野「龍虎亂舞」也好。

(絕招一出,就扣晒所有能源。同年代就明我講甚麼。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:花無百日紅,要識割禾青

 許多人都知「花無百日紅」,但唔係個個都割禾青(見好就收)。 許多明星,我敢說只要紅過,已經夠收山,可以財務自由,點解仲要磨爛蓆呢? (雷曼投資失利,要做到死。) (某些紅星,在天朝往往要與投資者對賭,才可接拍,倘若部戲唔得,要嘔凸,又係要做到死。) (師叔又係對賭,損失慘重。)...