2023年5月17日 星期三

移英日記(85)食粥定食飯?

 正所謂:「寧食開眉粥,莫食愁眉飯」,我知道漁村是賺錢的地方,又是我地的主場,做很多事也得心應手,加上累積經驗,工作都唔使由低做起,薪金也不錯。

好像我認識的校長,黎到大不列顛,做最低工資的執房工作,後來終於做了教學助理,已開心到死,學歷經驗那個大不列顛比得上,但人地唔承認你的一切,當你「𡃁仔」(冇經驗的人)。

好像我這些上唔到位、埋唔到堆的二打六,攞晒大工牌,到最後都係做穩定的公司工,同期的師兄弟,有的已做到判頭、地盤管理或者大師傅,即使我咁冇用,但大不列顛的薪資仍不過漁村一半,其他更不用說了。

這裡的生活是不同的,最低工資雖然比漁村高一倍,但一星期只返五日,每日只返六小時左右(不同工作不同),注重工作與生活平衡,每月得千幾鎊(即一萬幾千港幣),但我經常放工可返屋企睇一陣電視,再施施然駕車接個仔放學,返到樓下,個仔又要扮下司機,又話要開車頭蓋睇睇引擎,跟住「歪芺」就會在露台大叫食飯…。

星期日主日崇拜,「老田」傳道直言邪惡「正拳」,毫不避諱,將我們內心深處的問題說出來,漁村教會為求自保,唔敢講真說話,唔敢喝斥惡人,白衣人見人就打,Police見人就打,好似冇咗件事咁,但這個記憶是不會消失,勉強蓋住唔會好,只有做手術將腐爛取出,消毒傷口,才能痊癒。

如果你搵開幾皮,黎到得嗰皮幾,確實很難接受,搵多少少就要抽20%稅(出糧已扣咗先),好像唔鼓勵人努力工作,有的人編排得妥當,放工做第二份工,或者放假送下貨,收入倒不錯,當然點賺都比不上漁村的。

蘇格蘭四大城巿,各具特色,鴨巴甸Aberdeen最平,但冬天負17度,唔係個個頂到。格拉斯哥Glasgow最旺,人口最多,但D英文完全聽唔到,立刻變聾啞人士。丹地Dundee最多陽光,退休就好。愛丁堡文化氣息濃厚,旅遊業興旺,酒店實請人執房,唔識英文都得,東歐人都係用手機翻譯老細指示。我建議愛丁堡落腳,至少英語聽到,工作機會多。貪平,選擇生活指數低的城市,除非你可以食老本,財務自由,否則六年沒有工作,唔係個個得。

另外,亦可選擇一些愛丁堡外圍小鎮,如利雲斯頓Livingston,住屋價錢平,教會很多弟兄都住那邊,已經有兩個小組,大把自己友,唔怕冇支援。

有漁村朋友叫我唔好講咁多愛丁堡,怕搶高樓價,搶學位。不過咁,我都要講真話,愛丁堡係平過倫敦,卻貴過曼城、伯明翰、列斯。治安好,天氣比中部城市暖(冇人知),愛丁堡大學全球排名20,學術氣氛濃厚,免費nursery讀到university,甚麼都賺晒!食粥咪食粥囉!

(用氣炸鍋自製炸雞,有限錢,平過KFC很多,自得其樂。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:花無百日紅,要識割禾青

 許多人都知「花無百日紅」,但唔係個個都割禾青(見好就收)。 許多明星,我敢說只要紅過,已經夠收山,可以財務自由,點解仲要磨爛蓆呢? (雷曼投資失利,要做到死。) (某些紅星,在天朝往往要與投資者對賭,才可接拍,倘若部戲唔得,要嘔凸,又係要做到死。) (師叔又係對賭,損失慘重。)...