2023年5月22日 星期一

IB投資系列:跟股神巴菲特可以嗎?

 股神巴菲特有以下金句:


「別人貪婪我恐懼、別人恐懼我貪婪」,我想許多人都聽過,但真正做到的人卻很少。

研究股神十大持股,除了動視暴雪減持,很多也沒有減持,投資是長遠,一般凡人那有咁好耐性,即使跟單買也不可能,好像可口可樂,巴菲特的成本係三美元多,但現時買卻六十幾美元,就算你跟巴菲特一樣睇晒所有年報,人地可以召見公司管理層解釋,甚至安插董事進入公司,這些操作只有股神可以做到。

咁樣只有一個方法,就是等股神持有的股票跌至低於股神持有的成本,不過這個機率極低。或是直接投資巴郡,請看一股巴郡成本:


巴郡A股(BRK.A)一股503995美元,即3945121港元,要四球,死未!


巴郡B股(BRK.B)一股330美元,2583港元,應該是人人可以投資,不過我仍有一個解決不了的疑慮。

巴菲特年紀不輕,又喜歡吃老麥快餐及飲可樂,飲食並不健康,投資巴郡需要有耐性等待成果,但股神可否長命百歲、身體健康,持守現有投資策略呢?

(投資一間公司,都要睇公司管理層,如果巴菲特效法誠哥,日日清茶淡飯、做運動,我都有信心投資,但每日五罐可樂,真令人擔心!巴菲特92歲,拍劏查理芒格99歲,你等到,但他們得嗎?)





想了解詳情及條款,登入以下開戶優惠碼:


沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:花無百日紅,要識割禾青

 許多人都知「花無百日紅」,但唔係個個都割禾青(見好就收)。 許多明星,我敢說只要紅過,已經夠收山,可以財務自由,點解仲要磨爛蓆呢? (雷曼投資失利,要做到死。) (某些紅星,在天朝往往要與投資者對賭,才可接拍,倘若部戲唔得,要嘔凸,又係要做到死。) (師叔又係對賭,損失慘重。)...