2018年10月20日 星期六

最佳行政座駕:豐田Camry

最佳行政座駕?有人說:不是平治、寶馬、奧廸⋯嗎?

(2019 Camry十分有型,絕不老土。)

如果你是公司老闆,請一個人最重要是甚麼?可靠,Reliable。

一架好車,最重要也是可靠,Reliable,Camry是豐田最耐用車四大天王之一,可靠度不用懷疑。


(Lexus ES200與Camry 2.0性能一樣,都是6AT、馬力、扭力一樣,但車重,Lexus比Camry重,價錢也較貴。我做人實際點,不會為豪華點、較佳隔音而選Lexus,我寧會選擇Camry了。)
(日本WS版Camry,車頭車尾均是年輕化設計,一洗中年人車的形象,正!)
(留意Two-Tone車色,線條也十分美。)
(18吋車軚。)
(左為皮坐椅,右為合成坐椅。)
(日本版駕駛倉設計優美、年輕。)
(香港代理的版本,米色真皮內櫳,都高級概,但就老成一點。)
(代理版本,已屬前衛。)
(舊版Camry更老成,更正氣。車牌下有「Director's Choice」,不過現實又有幾多老闆識貨?)
(Camry Hybrid,是用CVT無段變速波箱及改用鋰電,而電油版是用半自動波箱,論省油,一定是Hybrid版,但論駕駛反應及樂趣,一定是電油版,閣下自行選擇。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:要留意債券、非美貨幣

 我地要知道,美帝加唔加息?減唔減息?唔係睇股巿,而係睇通脹率,如果佢堅持一定要將通脹率控制在2%,即使不再加息,也不代表立刻減息,九月減唔減到冇人知,今年減唔減冇人知,都係估估下。 如果一早知佢唔減,我使乜咁早沽貨,咁早還日圓,去槓桿化呢?人地贏層樓,我只係贏生活費,真係一個天...