2018年10月2日 星期二

漫畫世界中的汽車

漫畫中的車輛不是亂畫,是實實在在存在。

(「城巿獵人」中主角冴羽獠所駕正是舊款Mini,MK II,被朋友海怪迫爆架車,難怪這麼勞氣。)


(這部不就是人稱「非仔車」的「掃把佬」,正式稱號是富士汽車或者速霸陸。)


(「頭文字D」籘原拓海所駕豐田AE86。)

(寶馬三系E30。)

(「龍珠」中悟空三人所坐是福士甲蟲車。)

(想不到功夫佬咁有錢,保時捷911開蓬車。)

(豐田2000GT跑車,前置後驅。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:人棄我取,講股應否投資?

 讀歷史都明白這道理… 雖然字眼上有少少分別,但意思一樣。其實我地都明白股票之道在乎:「人棄我取、人取我棄」,咁點解我地要爭呢?靚女又要爭,明知爭嘅結果是邊際利潤去到零才冇人爭,到時人、財兩失又何必呢?Nvidia升到974美元嘅人,點樣走貨呢? 正所謂:「亢龍有悔,盈不可久也」...