2024年8月7日 星期三

IB投資系列:冇錢冇體面

 大不列顛沒有漁村嘅比併,車係平常不過嘅東西,雖然接放學時,有人揸Audi、Land Rover,我揸Toyota,我唔覺得失禮,因為我知日本車更耐用、更慳油,加上鄉講人揸嘅車,一定乾淨清潔,甚至打蠟,未必係新車,但光光鮮鮮,一點也不失禮。


「萬子」係我喜歡嘅演員,不過人有三衰六禍。


人又老,錢又冇…,甚麼垃圾show都要做,如果可以,邊個唔想過體面嘅生活?

我自從被踢出護士學校以後,在漁村都係做低下工作,讀書唔成,做鬼都唔𡃁!遊樂場、快餐店、福利機構、教會、地盤…在英國也曾在酒店執房,當你冇錢,甚麼也要做,有甚麼體唔體面?只考慮有冇飯食,始終又唔係甚麼明星或名人之後,沒有任何包袱。

炒股票,係市儈,咁又如何?又唔係去偷,又唔係去搶,又唔係攞綜援,有甚麼可恥?有甚麼冇體面?

(今日啲股票唔係點郁,升一點走人,賺761港元。冇錢就冇體面。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...