2024年8月10日 星期六

移英日記(183)蘇格蘭仍然安全

 最近示威只在英格蘭,蘇格蘭仍然安全。

這張相片是否令你有無限想像?

童黨化身大賊駕走警車?

其實只不過Nursery最後一日嘅活動,除了有警員駕警車到學校介紹,也有消防車…





英國示威帶來混亂,其實內在是複雜,由凶殺案開始、到移民、宗教,加上經濟困難,演變為暴力及搶掠,就好像一直存在嘅問題,透過一件事爆發出來,首相再火上加油,冇去疏導,令情況惡化。

正所謂:「窮則獨善其身,達則兼濟天下」,管好自己及家庭已不容易,尤其兒子長大,自由與約束之間攞個平衡點已不容易,英美等地都是去宗教化,宣揚個人及自由主義嘅地方,學校嘅宗旨仍有基督教嘅影子,但係已經冇了耶穌,可以維持幾耐呢?甩甩下就偏,偏偏下就歪,歪歪下就極,由正走向邪,由善走向惡…

我唔好講示威,單單看兒子在屋宛結交嘅印度朋友,有一次貪玩,將一些泥水整落我架車度,簡直將我踐踏一樣,又有一次,佢又叫我個仔爬上佢老豆架車度,我立刻叫佢哋落番嚟,幾歲小孩都冇底線,大個之後會變成點,都不難理解。


(鄉講人特別愛車,每星期一定清潔、吸塵,或者定期打蠟,車軨車呔都用特別清潔劑,反光㗎!倘若年輕,呢啲街童,追住嚟打,現在一把年幾,收晒火了,差在未死火,死火就收皮了。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...