2024年8月13日 星期二

IB投資系列:窮人要暴富,富人要長贏

 窮人由於窮得太久,往往期望一朝發達。富人知道發達不易,要長賺長有,才有意思,所以不介意賺少一點,但要貨如輪轉才有意思。

如果你的投資組合,沒有現金、債券、基金…,股票只有單一巿場,我敢武斷一點判定:你仍然是一個窮人,無論你投資戶口賺蝕也好,因為心態決定境界,心態係窮人,最後都係做番窮人。

孤注一擲,咪好似波叔咁,玩死一範,當你掌握了賺錢方程式,確實可短時間致富,但巿況一旦逆轉,唔係個個好似誠哥咁醒,賣晒地產去英國買幾厘回報嘅項目,當日俾人笑到面黃,今日四叔發愁,誠哥仍然笑到最後。

去槓桿化、還晒啲日圓,我唔係今日講,做人唔好去到咁盡,仍有彎轉餘地。投資唔好賺盡,每樣放一點,分散投資,要發唔係我發先,係有點可惜,但要死都唔係我死先,好公平。

NVIDIA 我都有炒,但同時警告大家,大老闆黃仁勳日日都賣緊股,SEC文件顯示,8/8及9/8已賣出24萬股,套現2491萬美元,單計8月套現8676萬美元,咁股價仲點會有運行,炒股都要醒爬!


免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...