2024年8月18日 星期日

大不列顛駕駛要小心

 移英差不多兩年,雖然唔敢講係老司機,但都差不多由北至南走過一轉,有一點兒心得分享。

大不列顛駕駛雖然沒有漁村咁緊張,但難度並不會比漁村少。因為兩地道路嘅概念大不同,這裡能力越大,責任越重,越要忍讓。大車讓細車,細車讓電單車,單車讓行人,所以這裡嘅行人係無敵,你撞倒佢,好大件事,一定係你錯,故車一定讓行人先過,即使並不是行人過路處也好,有的人甚至望都唔望就行出馬路,若無其事,施施然慢行,你駕駛睇漏眼就好大件事。

大不列顛迴旋處數量係全球之冠,一定要清楚自己去邊,第幾個出口出,進入迴旋處前,已入啱路線,左轉打左燈入左線,正行入中線,右轉出口打右燈入右線,臨出打左燈出。入啱線、打啱燈、望右車小心入,已經好安全,倘若入錯,除非冇車,否則不要夾硬改道,免生危險,兜多少少路,都可到達目的。

我試過8字雙迴旋,真係冇計,跟前車一齊錯,一齊出關,我自己知道出錯,前車都係咁行,我就知一齊錯,據我所知,更有些迴旋處成個萬花筒,好像火影忍者嘅寫輪眼,如果第一次,一定行錯,兜多少少路就算,千萬不要勉強。

高速公路更有蠱惑路牌,車速會變,我試過幾個路段都有變速路牌,你唔好以為50、60、70慢慢咁升,或者70、60、50慢慢咁降,等你好易適應,我試過高速,本來70英里,變速路牌60,冇問題,跟住第二個變40,跟住第三個又升番60,差成20英里,急升急降,倘若沒有睇清楚,會超速,或太慢速造成危險。

遇有響聲嘅緊急車輛,無論是警車、救護車、消防車,佢哋有道路嘅第一使用權,即使逆線、違規都會出現,也是容許,無論如何一定要讓路。如果冇響聲,就當佢普通車即可,不必刻意遷就,當然如果見到警車,當然要醒扒啲,20就行20,免招麻煩!


作為駕駛者,要做一切事讓安全系數提升,要買性能可靠嘅車,如果預算容許,買型號最貴嗰款,例如豐田Yaris,買excel版本,輔助安全最齊,有前後sensor、危險自動急停、路牌辨認(唔係成日認到)、道路偏差警示等等,雖然唔係叫你依賴這些東西,但至少好像多個人、多雙眼幫手,也是好的。

另外唔好怕清潔麻煩,最好買白色車,反光度最高,讓人睇到你,危險都可減少,另外,加裝前後車Cam,有時都可留証據,保障自己。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...