2024年4月7日 星期日

IB投資系列:要賺錢又道德是很難的

 有些人覺得好多事情都是陰謀論,沒有足夠理據,不過我不得不坦白承認,資訊在大不列顛尚算是自由,但以我們這個level的低階人種,是不可能知道一切,當我們知道的事,已經是全世界全人類知道的事,在投資世界已是後知後覺,不可能賺大錢。

但當我要投資時,都要知道係什麼葫蘆?賣什麼藥?要投資食物股、藥物股等等,都要知道佢地點運作。

舉個例子,牛奶有冷凍的鮮牛奶、有UHT高溫消毒奶、有奶粉,正常人都知道奶係哺乳類動物孕育嬰兒的食物,每個母親都可孕育自己的嬰兒,除非奶水不足,才需要處方嬰兒奶粉,咁攪法何來銷量?但今日零歲至80歲任何人都要飲,咁咪賺到錢。正常人都知道越新鮮嘅野最有營養,但偏偏奶是最容易壞的,咪製作UHT高溫消毒奶及奶粉,講真奶粉最冇營養,口感最差,怎會有人買?咪加添各式人工營養,造成嬰兒奶粉、小朋友奶粉、成人健身奶粉、成人減肥奶粉、老人健骨奶粉、老人營養奶粉、老人抗衰老奶粉等等,實驗室証明有嘅營養,你是否吸收到唔關佢事,過咗海就係神仙,sell得出咪得,有需求就自然賺到錢,商家佬冇死錯人。

一切都係錢作怪,要講良心就開善堂,唔係開公司。牛奶有冇益,我唔敢講,但未有商業世界營銷以前,奶只限於未能吃固體食物嬰孩,我地嘅身體、基因、腸道,成人都不能消化奶,有所謂乳糖不耐症,我自己唯有買有機冷凍奶,不買激素奶,也給兒童飲用,好過飲汽水,但不要認為很有益。

我地不過按有限資訊,作出判斷,是否陰謀論,我冇考慮,人們都要憑理性自行作出判斷。


至於我和我一家,就繼續食牛油、豬油,至於那些叫人食植物肉、植物油的宣傳,其實背後的幕後玩家,都是那些要賺更多錢嘅商家佬,你可以認為只不過陰謀論,唔係個個商家佬都好似天朝嗰啲用地溝油咁害人,這個世界都有誠實嘅商人。


做人唔好咁天真喇!要賺錢又道德是很難的,日本車都試過用假數據喇,匠人精神、職人精神,我呸!有錢,道德都唔知去咗邊了!

(阻人發達,猶如殺人父母。好似我話傳統武術唔得、詠春係垃圾,都俾人攻擊,一樣道理。)

(咁樣叫做匠人精神、職人精神,根本跟天朝係一丘之貉。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:商業世界是互利,唔一定道德

 孔子有個弟子叫端木賜,字子貢,是出色嘅商人。吳王夫差打算出兵伐齊爭霸,端木賜立刻到各地採購絲綿,運往吳國販賣,賺了大錢,因為他知道軍隊一定徵調民間絲綿禦寒。商人係賺大錢,但亦因為「及時雨」,吳國人有絲綿禦寒,沒有全部凍死。這就是「互惠互利」嘅關係。 買賣嘅事好像唔道德,不過細心...