2024年4月18日 星期四

IB投資系列:要留意債券、非美貨幣

 我地要知道,美帝加唔加息?減唔減息?唔係睇股巿,而係睇通脹率,如果佢堅持一定要將通脹率控制在2%,即使不再加息,也不代表立刻減息,九月減唔減到冇人知,今年減唔減冇人知,都係估估下。

如果一早知佢唔減,我使乜咁早沽貨,咁早還日圓,去槓桿化呢?人地贏層樓,我只係贏生活費,真係一個天、一個地,我又唔想掂虛擬貨幣,這些冇數計,可以被人一鋪清袋嘅東西,投資世界,高風險高回報,要穩陣,就唔好望一朝發達。

現時正值牛巿尾水,凡事都要小心,千萬不要眼紅人地賺大錢就摸頂入貨,十分危險,但可以炒到幾耐,真係冇人知,淨係講減息,由上年年尾講到宜家,邊個可以估得到呢?進取與否,全在乎你風險承擔程度,我都無謂阻人發達。

早前要留意嘅石油、黃金、虛擬貨幣,已經反映咗,不宜再沾手,見好就收。反而,非美貨幣、債券,要美帝減息才會升,現在可以留意,我知道這些東西吸引力係有限,非美貨幣如英鎊、歐元,利息比美元少,現在IB持有活期美元都有4.83%,債劵高嗰少少息,但有價格風險,其實唔值,但如果要等價格反映晒巿場價值,投資仲有甚麼意思?個價殘,因為唔值,正因為平,才有入巿價值。賺錢三法:息差、價差、槓桿,這是價差。

幾時係投資最佳時機?就係減息消息將減未減之前,就好像詠春拳術幾時係最佳反擊時機,係敵人攻擊將中未中之時,太早反應,對方會走,太遲反應,自己中招,唔係咁容易㗎!人地大行老細、基金佬,都已經跟「飽畏耳」唔知食咗幾多次飯,我地這些低級人種,憑甚麼攞第一手資訊?


(有些股票跌得好甘,自己執生!)


免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

移英日記(154):移民只不過選冇咁爛嘅橙

 如果兩個都係爛橙,你只有選冇咁爛嗰個。 (唔係所有country都可惡攪領袖。) 「我們知道,我們是屬神的,全世界都臥在那惡者手下。」(聖經約翰一書5:19) 聖經清楚說明,全世界都臥在魔鬼撒旦之下,換言之,無論你走到那裡,都在撒旦嘅邪惡勢力之下,不會有分別。 「不寒」冇自由、...