2024年4月4日 星期四

移英日記(146)窮遊德國(八)

 這日是旅程尾聲,今晚便返愛丁堡。友人細女發燒,原先去參觀國會大樓取消,雖然我地都可獨自去,但係每日旅程,行到腳也攰晒,都寧可休息一下,不必最後衝剌。

我係自閉的人,可以獨自練功,獨自思考,獨自投資…去旅行對我來說是浪費的事,本來電話在歐洲是通行,但實際唔知要點改設定,因英國脫歐,不會俾你無縫接軌,最終上唔到網,要靠酒店Wi-Fi,或免費Wi-Fi,投資要睇資訊,落盤也要穩定網絡,撘輕鐵、火車,架車埋站就收到,一移動就斷線,想落盤也難,「歪芺」又盧嘈,去到德國就唔好成日掛住上網,不過對我而言,這是我的工作,就好像YouTuber 拍片是他們的工作,人人都要賺錢,雖然只賺到千幾蚊港紙茶錢,但只係郁幾下手指,好過冇,如果唔係邊有得去旅遊咁開心。

(旅行唔好期望賺大錢,賺些少茶錢就可以。即日買賣,叫即日鮮,唔炒港股炒美股,仲著數,買賣都係收1美元,一買一賣,IB收2美元,手續費低,1點都有錢賺。)

(這個雙層鐵路有人查票,要做有誠信的人。)

去到車站廣場,買了一盒壽司,13歐元,味道好過「爭鮮」,去到機場再叫Burger king兩個餐,10.43歐元,幸好賺到茶錢,不介意!

我自少受到受苦神學影響極深,耶穌在世也沒有好日子,跟隨佢嘅人怎會好過?故生活條件改善,也不敢亂黎,免得墮落。用錢,我唔係俾唔起,而係問自己是否用得合宜?去旅行,對許多英國人而言 ,學生放假,家長一定要去旅行,有的賣了自己搵食車,去完先算,咁真係太離譜。

(買某些車,只不過自我感覺良好,真係適合英國用嗎?兩門真係適合家庭用嗎?大家心照不宣。)

言歸正傳,這裡說窮遊,究竟係咪老吹?廉航機票幾叉野、酒店三叉野、現金使費兩叉野、交通四舊水,合共一皮港紙左右,兩大一細德國柏林玩足六日,仲想點。

經過旅行,我知道自己唔係做大事嘅人,以前某上司說去到某度假村,有一名管家服侍,有廚師任你差遣,想食乜嘢叫他煮就可以,食到食唔落…

正所謂:「同人唔同命,同遮唔同柄」,都無謂比較了!

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:商業世界是互利,唔一定道德

 孔子有個弟子叫端木賜,字子貢,是出色嘅商人。吳王夫差打算出兵伐齊爭霸,端木賜立刻到各地採購絲綿,運往吳國販賣,賺了大錢,因為他知道軍隊一定徵調民間絲綿禦寒。商人係賺大錢,但亦因為「及時雨」,吳國人有絲綿禦寒,沒有全部凍死。這就是「互惠互利」嘅關係。 買賣嘅事好像唔道德,不過細心...