2024年4月21日 星期日

IB投資系列:逆向思維看「沈判」

 已故巴郡副主席查理芒格很著重逆向思維,面對「鄉講」遭逢巨變,大行一致睇淡,唯獨「沈大師」之流獨具慧眼,篤定四萬點目標,最差也有三萬點,究竟我地會唔會睇漏咗啲野?「沈判」最終會否出現?

(臨走再跣大家一鑊?)

「鄉講」衰成咁,都不必再講,我要問「講股」如何「飛龍在天」?美股衰廿年?

(用堪輿五行去預測股巿,死得!買定人壽保險及龕位吧!)

「鄉講」這個「漁村」已經跟「天朝」成為命運共同體,「天朝」經濟強盛,「鄉講」才有望復甦…

(債台高築、危如累卵。)

又或者,國際對「鄉講」重拾信心,自由、法治堅如磐石…

(自己人對自己地方都冇信心。)

(排名下跌,國際怎有信心?)

又或者,「天朝」出現開明嘅獨裁者…

(這個地土歷世歷代都盼望賢君,賢人治國是儒家的理想,不能說孔子欺騙我地,不竟那時仍是專制統治。)

投資股票,都係將利好、利壞因素,稱一稱,覺得好嘅因素較多就「揸」,壞嘅因素較多就「沽」,如果一半一半就觀望下先。當一個人受到重傷、或大病,也需要相當時間復原,如果突然生生猛猛,通常迴光返照,跟住拉柴!就算較為樂觀咁睇,真係復甦,「痕指」最多也不過兩萬點左右,某些人煲到咁大,四萬點,慌死你唔落撘?司馬昭之心,眾人皆知!

(這個景況,2021年誠哥早已知道,叮囑下屬「週海船」掌管嘅投資要小心,經濟會一落千丈。最近「詳實」賣樓,呎價成本2.8萬,賣俾你唔使兩皮,商家佬唔會死錯人,如果「鄉講」短期會復甦,佢會咁益你?自己用個腦想下。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:AI可否投資?

 以前真係有風雲人物… 看看2007年喬布斯點sell iPhone,佢認為手機嘅鍵盤是多餘,推出沒有鍵盤嘅手機。科技界就係需要這些人物。 蘋果股票(AAPL),我賺少少茶錢就算,不會長揸。我部iPhone仲係11,庫克!請俾我一個理由換新機?有冇AI幫人解決問題?標基、馬斯克、...