2024年4月5日 星期五

IB投資系列:短炒是零食,長線投資才是正餐

 剛剛窮遊德國,雖然只用了一皮,但網絡問題,加上旅遊期間經常撳手機,又俾「歪芺」盧嘈,投資上做唔到野…

網上經常有人說「肶阿敵」超越「突屍拉」成為第一大電車,早前數據是加埋油電混能車,真正純電車超越是有的,但極依賴天朝單一需求,當天朝經濟走下坡,形勢立刻逆轉,當電車需求整體下降,太依賴單一巿場嘅「肶阿敵」立刻兵敗如山倒。


車股真係掂是「吐郁他」,令我深切反省,我仲言猶在耳佢係電車發展呆滯,不夠進取,分分鐘在神壇掉下來。但隨著電車環保謊言打破,傳統車企再度發威,擁有領先混油能科技嘅「吐郁他」,股價上升。不過股價上升不代表佢嘅氫能源車已經成功,除非在綠氫等科技有突破性發展,否則股價難有突破發展。

(我唯一支持是身體力行,買我認為得嘅產品。我買得嘅產品,都會同一時間買佢嘅股票,不過如果錯過了機會,就算吧!唔好勉強。)

美帝又話2024年頭會減息,跟住又話三月會減息,跟住又話六月會減息,跟住又話今年都唔會減息,都唔知邊句真,我已經沽了貨、還晒日圓、去槓桿化,賺少許多了,日圓繼跌至1美元兌151日圓,我都唔好講其他,隻「抬漬典」沽完之後升了40%,寶島地震後也沒有明顯大跌,只能說「唔係你財,唔入你袋」,人地賺到一層英國樓,我只賺到生活費,一個天、一個地,不過咁,你可以贏英國樓,亦可以輸身家,如果今上有膽量,係未有充足準備下突襲寶島,亦合乎兵法所言:「出其不意,攻其不備」,成唔成功我唔知,但「抬漬典」就唔止跌四成。

風險跟回報是正比,風險越大、回報越大,唔好單單聽YouTuber 贏幾多,如果佢地真係掂,有絕對把握,何需教你?何需叫你訂閱、撳鐘仔、「披闖」課金、開課程,賺這些雞碎錢,將整個身家再槓桿放晒落去,世界首富都做到,對不對?就算股神巴菲特,或者新派的木頭姐,都係幫人投資賺手續費,你算老幾?投資要自己下功夫,睇資料、吸資訊、日日睇新聞,長時間監察股價,如果你唔係一朝望發達,願意長線投資、擺上時間、節制消費、持續學習,何愁唔會成功。雖然我都會短炒,但只不過零食,讓自己開心一點,正餐才是最重要,如果你只吃零食,不吃正餐,會健康嗎?

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:商業世界是互利,唔一定道德

 孔子有個弟子叫端木賜,字子貢,是出色嘅商人。吳王夫差打算出兵伐齊爭霸,端木賜立刻到各地採購絲綿,運往吳國販賣,賺了大錢,因為他知道軍隊一定徵調民間絲綿禦寒。商人係賺大錢,但亦因為「及時雨」,吳國人有絲綿禦寒,沒有全部凍死。這就是「互惠互利」嘅關係。 買賣嘅事好像唔道德,不過細心...