2023年11月25日 星期六

移英日記(116)活在虛假世界

 今日我們根本活在虛假世界,人又假、世界又假、資訊也假,甚麼都假。今日我們舉家去到大不列顛,難道真係去到天堂嗎?當然不是。

我去過某些極權國家,連用我們自己語言去講話也不允許及要極度小心,因為恐防有人識聽,或者讀音讓人知道是政治犯名字,我們以為自己有自由,只不過由一個籠,轉到另一個籠,不同尺寸、形狀,讓你覺得好過一點,這裡可以批評英王、首相、政府,但你要接受同性、雙性、人獸、無性…

如果單看漁村資訊,十分假,但你知道假,因為同一時間睇埋其他資訊。你睇世界資訊,面個層也十分假,因為仲有底嗰層,表面有一個政府,係做俾我地這些喱民睇,底層又有一個深層政府,

(某些人在大不列顛統治時代受教育,不可能不知道事實,冇禦寒冬裝凍死的人多?還是戰死的人多?當年「鬚孿」不過利用「寒戰」拉扯美帝為首的西方勢力,好讓其在「冬勾」從中作梗,做了傻仔都唔知,仲講到咁光榮,讓國人白白送死。)

資訊也是假,受食物公司贊助的研究,影響整個學術界,用作機械潤滑油的植物油說健康,純天然的動物油是邪惡,尤其是豬油,讓食物製造商賺更多錢。一個橙得60毫克維他命C,一粒維他命C藥丸1000毫克,如果用真橙來做,成本要幾多呢?現在一元都唔使,人工化學合成的抗壞血酸,真係可以取代食水果嗎?「冇廢」真係咁勁會死人?打完一針又一針,再一針,會有甚麼後果?但有一件事卻肯定,藥廠賺了很多錢,而藥廠高層自己唔打,讓其他人優先得到保護…我想這個世界真係有人咁偉大,不過肯定不是商家佬。


我都唔知食organic食物係咪真係好?佢係咪真係organic?但至少在有限認知下,做一些好處較多、壞處較少的選擇,這裡organic貴少少,某些食物增加買organic,仲可以應付。豬肉可買肥一點,用肥肉的豬油來煮,好過用工業用作潤滑油的植物油,膽固醇八成是身體分泌,食物影響有限。至於黎到大不列顛,道理也是一樣,「兩害取其輕,兩利取其大」,如果單單只要搵食(搵錢及食野),好像動物一樣,大不列顛並不是好選擇。

(大不列顛肯定有工做,問題你是否願意放下身段?這裡沒有菲傭,有小朋友的話,夫婦只可一人工作,扣完稅得千幾鎊(萬幾元港紙),財務惡化可以理解,要計清楚條數才黎,免得進退兩難。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...