2023年11月11日 星期六

移英日記(113)要做地道英國人

 要融入大不列顛,有人提出以下建議:

當中有的是應該做,但有的真的要憑智慧判斷。在漁村,有的人也是賴皮,講到明唔儲蓄,到退休,等政府養,做人係咪一定要好處攞到盡,責任一點也不付呢?

教我的釘板師傅告訴我,佢冇屋冇錢,出糧俾老婆儲,最大成就是三個仔女層樓的首期是佢支付,今日身無分文,要錢就問老婆攞。許多地盤佬去賭、去滾、北上包二奶,妻離子散,最終不得善終。

大不列顛人,好的事,我們應該學習,但不顧後果,及時行樂的消費,應盡量避免,好像有的人會將維生的車賣去,為要同家人去旅行,去完才算,動機係好,但自己賺錢的工具都賣埋,咁將來怎樣生活呢?

我地祖先農業為生,往往都會居安思危,積穀防飢的觀念,即使上一代已沒有種田,也有儲蓄習慣,存在我們的基因,我一出來工作,已懂得做定期存款,二十餘歲已有某銀行優先理財戶口,佢甚麼功能我也沒有用,唯一好處係做定期存款續期,不必排隊,但其實那時月尾係冇錢使,十分窮,因所有錢入晒銀行。


做人應該自己攪掂自己,如非必要,不要靠人,借錢最折墮,借錢唔還更是無品,做人去到邊,都要有餘,有奉獻、施捨的能力。

(考英國生活試都知,要成為英國人要照顧你的生活環境、你自己及你的家庭。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...