2023年11月4日 星期六

移英日記(110)人唔係求生,係求意義

 根據馬思勞的需求層次論,人要得到最基本的需要得到滿足,然後才會追求安全感…最後達到自我實現。估唔到去到一個新環境,一個著重人權自由的環境,當唔需要再為錢工作,可以有這個空間停下來思考人生的需要。

短期或許是考Life in the UK、英語考試,取得英國公民身分。不過這決不是人生的意義,決不是我黎到這世界的目的。由於我出身草根,對比黎到英國,大部分都是比較有財有勢,或持有專業資格,持有大學學位,自己自問完全是比不上,有甚麼條件、吉屎過黎呢?我讀書唔得、做野唔得、做人唔得,可以話冇野成功過。做學護被炒,做餐廳經理被迫走,做教會意興闌珊離去,做地盤的師兄弟,有的做老闆,有的做管事,有的做大師傅,我雖然考到雙大工牌,但我仍只是老雜…。就算學詠春,都係跟垃圾師傅居多,真正的大師,你冇半生事奉佢老人家左右,你都唔會學到野,咪又係半桶水、三腳貓功夫,那些教人話自己得,根本是多餘。

但我知道一切都係神的祝福,由漁村至大不列顛,全部都是神蹟,很多事都可以講見証,甚至你可以閱讀這篇網誌,如果我仍忙於工作,財政十個煲七個蓋,怎能有這些閒情逸致分享我的故事?

我唔理人地點睇,只要活好自己。我知道每一個人都有意義黎到這世界,但一進入世界,就會被世界價值觀影響,最終走了另一條路,為了賺更多錢讀某些科,為了賺更多錢投身某一個職業,一切都離不開名成利就,好少問自己真正想點?


有人為了別人的自由,自己失去自由,我沒有這麼偉大,仔細老婆亂,做事也沒有咁灑脫,盡其量只是一個逃兵,一個外人來到這裡,要做甚麼?可以做甚麼?

美帝會失去霸主之位(冇人知幾時),歐洲將會成為世界的中心(冇人知幾時),英國很大機會重返歐盟(冇人知幾時),未來英國大選,我地這些BNO5+1人士都有權投票,留歐派有機會大勝,工黨有機會挑戰保守黨執政地位,我地這些小數外族人,可能成為關鍵小數,左右大局,除了個人權益,也對「天朝」強硬政策等等。這個時候,最重要是祈禱,讓神帶領,作出正確決定。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...