2023年11月1日 星期三

移英日記(108)電話轉台

 移英港人普遍也像我一樣,在香港申請了張giffgaff咭,但移英後有各樣野煩,無暇處理。

我已是無業遊民,暫時財務自由,有空間處理這些問題。giffgaff要10鎊20GB,對我而言是浪費,低收費又不夠用,故Lebara的5鎊5GB,更省錢,而且有100分鐘打去全世界許多城巿(包括漁村),更著數。

只要上Lebara網上order,幾日便可收到信:


跟著跟著指示,便可保留號碼轉台。


成功,1/11申請,3/11便可轉,方便快捷。


轉台除了考慮價錢、計劃是否合適,也要該區域接收好不好等因素。本來朋友有推薦,不過因為過期不適用,雖然我知Lebara咁上下又有優惠,不過考慮到要多交不知幾多個月台費,加上到時又有其他野忙或忘記,早早轉了便算。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...