2023年11月2日 星期四

移英日記(109)轉能源公司慳錢

 最近許多人都說轉去「八爪魚」能源公司可減費用,對我來說,最緊要係計數,條數計得掂,你咪去,計唔掂,咪按兵不動。

我用了最近的月份及八月做比較,八月是夏天用量,冬天用量應以十二月來計,但因為未到,上年的能源費勁升,又不能作準。經過比較,我用的「郁得」(68.3鎊)跟「八爪魚」(68.61鎊)根本冇分別,價格差距不足一鎊,而且仲係「郁得」較平。

雖然每度電及煤,都係「八爪魚」平,但係standing     charge卻比「郁得」UW 略貴,故此最後價格差不多,除非要多用量,「八爪魚」才有優勢。

要真正慳到錢,要用「八爪魚」浮動價格計劃:


晚間收費特平,至某一時段,零晨一時至一時半,更出現負電費-0.44P,意思係每用一度電,「八爪魚」俾番錢你。

但繁忙時間,每度電43.87P比任何公司都貴。

「商家佬」唔會死錯人,佢地利用經濟學的差別定價,賺取最大利潤。向不同的人收取不同費用,對有電車的人可晚上充電,或時間上較有彈性的人,每日又有心思留意明日每個時段電價,安排時間用電,才有意思,我知道有儍佬為慳錢,零晨才開機洗衫,全日的碗碟,留到零晨開洗碗碟機,電車充電、輔助動力單車充電、手機充電、尿袋充電…無所不用其極!

如果有電車,有賺!有Tesla的Power wall儲電,有賺!住獨立屋,晚上洗衫、洗碗,不會影響到別人,慳到錢!無業遊民或日常生活有極度彈性,非常care用電,慳到錢!如果不屬於上述人士,這間公司跟你也沒關係。



(安裝Power wall並不便宜,這類流動充電池,在負電費時勁充,如果部機唔壞,有機會回本。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...