2022年12月24日 星期六

英國應否掛P牌?

 英國不像漁村有強制新牌掛P的規定,你考到牌,就一定係正式牌,可合法在道路駕駛,又或者持有漁村牌,不換英國牌也可駕一年,換了英國牌就更加冇問題。掛了P牌,只是讓人知道你是新牌,或是長期冇揸車,讓其他道路使用者多加留意、忍讓,多些包容,也無可厚非。

然而,我在漁村已是接近廿年牌齡,雖然係雪藏牌,但也曾幫公司兼職架豐田Hiace,三條過海隧道行晒,一般人唔會去的船廠、管制山路入海洋公園內部、港島有錢佬屋宛等。

只不過我的漁村棍波牌,除了考牌時駕過棍波車,加上知道要幫公司駕車補了兩個鐘(實際得一小時半),跟住公司架Hiace都係自動波,模擬器唔計,實際棍波經驗係有限公司。因此,剛到英國,某弟兄幫助下買了棍波車,又唔熟悉英國道路,又唔熟悉棍波車,掛P牌係冇問題,係冇違和感。

然而,最初冇買冇print個P牌,駕了成個月,村民都見我出出入入,去超巿,接送返學、放學,某弟兄堅持我要掛P,今日才掛,十分不自然,亦令我有點抗拒。

我承認貨van的棍波與私家車係兩回事,貨Van係行柴油,預咗要負載一噸貨,故扭力大,放極力子(離合器)也不易死火,但私家車難度大很多,開始時要俾油加大轉數,才不易死火。另外貨Van高身,睇位一流,十分有信心,私家車視線有限,車頭距離感及轉向也不同,要需要時間適應。

聖經說,是就說是,不是就說不是,說多就是出於邪惡者。既是正式牌,卻掛P,交保險卻俾跟牌齡相同,俾最低的保費,名不符實。

聖經說,凡不出於信心都是罪。既冇信心駕,無論你有冇掛P,都係有問題,掛P並不是護身附,也非意外能脫罪。

漁村大部分車都係自動波,巴士都係自動波,棍波車係陌生,貨Van棍波轉私家車棍波係需要時間適應,第一個月掛P係合情合理,但長期都掛,真係要考慮是否應該駕車了。

(有位弟兄因掛P長期在屋宛練泊位,反而因此有禍,有英國人說佢部車整花人地部車,幸好買車已影相,部二手「錢七」本來就全車花,加上環境因素解釋,才不致被人誤會或屈錢了。)

沒有留言:

張貼留言

詠春咁攪法,冇得玩㗎啦!

 在大自然界,有三個條件決定生存: 一、速度 二、力量 三、耐力 獵豹有絕對嘅速度,可以促到羚羊,但獲得獵物後,很容易被其他大型動物搶去。 獅子有絕對嘅力量,但靠力量搶獵豹、鬆狗的成果,或吃腐肉,多於自己狩獵而得,因跑不遠、也不夠快。 人類又冇速度,又冇力量,是否一無事處?非也,...