2022年12月18日 星期日

英國買日本車最安全?

 這個安全,不是指歐盟五星安全,而是你所駕的車,會否受賊人喜歡,成為偷竊對象。

數據就最清楚:

賊人最喜歡都是歐美車款,不竟英國處於歐洲,我不感到意外。其中,德國三大汽車:Benz、BMW、Audi全部入圍。

福特Fiesta是高銷量細車,多人買,賊人要散貨也容易,但更要留意有些品牌有兩架車入圍,Land Rover、BMW、福特。

當然報告或有盲點,多人買的車,巿面的數量多,自然被賊人偷竊的機率也按比例較大,並非保安系統有問題。而貴價車,賊人轉售賺取更多,自然也吸引賊人偷竊。

日本車太耐用,十幾萬公里仲行得走得,這些「錢七」,年期長、里數高、手數多,二手價不高,自然難吸引賊人了。

最近有賊人在愛丁堡專偷Hybrid車的Cat,首當其衝當然係豐田的Hybrid混能車,Cat全名係Catalytic converter,轉換器點解咁值錢?因為其中兩隻貴金屬:鈀、銠,銠的價值更是黃金的六倍,一些舊車轉換器的銠含量較高,比整架舊車更值錢。

有目擊人見過賊人偷車經過,好像一級方程式賽車的維修速度,十分專業、快速,比整車佬仲勁,數分鐘就拆下converter,豐田客戶都大怒,除了要俾錢維修,保險也急升,要急急加裝Cat lock,方保平安。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...