2022年12月6日 星期二

移英日記(廿九)英國駕車唔好玩

 英國汽車雖然跟漁村一樣都是右軚,道路標誌大致相同,但駕駛也不容易。

先是重新適應棍波,自動波太少,二手又貴又殘,電車一定係自動波,但若非住宅有充電樁,仍未可以擁有,免費充電都是慢充,長期有人用緊,想也不要想!

英國道路狹窄,跟漁村有得揮,進入住宅村落,地又爛,長期是單程路,因為一邊泊滿車,有的梅花間竹,又左又右,去到小兒的學校,更是左右開弓,兩邊都有車停泊,只有中間狹窄通道,大車一定無法通過,故此英國一定要買細車,七人車極少,家庭成員多,一定買多架,另外大部分都是掀背車(hatchback) ,一則車長較短,二則方便購物。

有些道路,明明是來回一條正常路,會因為種種原因,如太貼近屋的門口,會修窄成單程路,車的流量自然受影響,所以繁忙時間,唔塞車就奇,有的又加單車徑,又加巴士站,這都是人性化工程,不過要幫人要捐錢,都要考慮自身有冇能力,路又窄,又咁多古靈精怪野,車速自然不能太快,只有20英里,但目測都有漁村50公里,我駕廿幾英里,已經有人吊車尾,你想我點呢?

一條路,又修窄變單程,medical centre又有行人安全島,school又有交通燈,由於行人有道路優先權、次則單車,故駕車一定要讓,衰咗一定係駕車的責任。去到英國,唔好以為行人亂過路,司機都禮讓,表現很有耐性,只不過法律的偏袒。英國駕車唔順唔好玩,純粹實際需要。

英國法例不許駕車進入巴士站或巴士專線、單車徑,但有的道路,劃了巴士站的位後,根本只有半邊車路,一半車身一定進入。另外,有的車路變闊成為幾線路線,但奇怪中間劃成單車徑,車輛要左轉一定進入單車徑才能進入左轉線路,這些路線自己「執生」,望左鏡、盲區,肯定冇單車才左轉。

漁村任何時間駕電單車都要開著大燈,英國駕車任何時候都要開著大燈,可保平安,並非法例要求,只是英國經常天陰陰,加上一條路幾樣古靈精怪,入村路,全單程,不是梅花間竹路,就是左右開弓路,要讓遠方的車輛及行人知道自己即將駛入,十分重要。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...