2022年10月19日 星期三

移英日記(八)買英國樓秘技

今日幫人睇樓,由弟兄托上托幫忙,我亦視為神俾我的工作,分文不收,最緊要完成神的工。戴定頭盔先,學耶穌話齋,「我奉差遣,不過是到以色列家迷失的羊那裡去」只服侍以色列家的羊,而且我未有車,能力所及只是步行可到之地,如果托上托都托到我家,你的弟兄即是我的弟兄,這是不能拒絕的。 

之前幾日已在周圍環境詳盡了解,某英國樓專家A撚 sir所謂專業人士盡職調查,凡人所可以做,已經做晒,結果就等佢概造化了。

(物業附近有商鋪唔係好事,無論食店、酒吧、賭場,都是一樣,避之則吉。)


(在繁忙大道,也是大忌,咪聽中介說很方便。)


(有鐵路,雖然方便,但噪音及多人流多,在英國並不是好物業。)

(近公園,可以加分。)


(近醫院、醫療中心,可加分,你明點解,急救車冇咁快到,住得太遠,有得救都變冇命。)


(house係一項一項計,有前園、後園、車房(係放唔到車,係用來放雜物)、加建、能源效益、係咪用gas的中央暖氣、校區等等。)

記住,如果可以,一定用「魔技」買,道理很簡單,你可以用魔技買,咁即係人地可以用魔技買,脫手容易,港人財大氣粗,cash buy中伏,死了都唔知原因,有銀行把關,佢借得錢俾你,資產一定冇問題,中伏機會較細。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...