2022年10月11日 星期二

要用最廉宜的方式消費

 本來有IB兌換神器,再加上Citi plus電滙神器,雙劍合璧,天下無敵。然而落地英國,卻發現這套武功並非完全體,因為代理交匙俾我,我要交埋尾數佣金,卻發現戶口英鎊唔夠錢,由IB過數至Citi plus要數日,再由Citi plus電滙去英國戶口又要數日,咁唔惦,人地實炸晒型,我局住用Citi plus兌換英鎊電滙過去,不竟我仍是海外人士,用電滙過錢也是理所當然,我能夠証明已滙錢,你也無法炸型。

自此,我便申請了Wise戶口,兌換成本比IB高,卻比銀行平,急的時候也幫到手,不竟IB每月只有一次免費提款,而且滙錢需時,Citi plus電滙免費,但不代表接收的銀行也免費,而且電滙需時,要做到即時過數,一定要英國戶口過英國戶口。

下載個app,填好資料,幾日就寄到張實體咭,效率跟香港有得比。有了Wise,就補了漏洞,急的時候都有較平的兌換,而且轉數去英國戶口也可即時。

不過,要消費再平一點,再申請埋Chase,一年內任何消費有1% cashback,再用埋Topcashback等再扣幾%,務求用最低成本達到果效。

許多人唔明點解咁麻煩,我都想一個戶口,最平、最抵、最快、最方便,但事實上這世上並沒有,要最有效運用資源,唯有花更多心思,千萬不要睇少這幾個%,商家佬算盡腦汁都為了賺多幾個%,如果連這些心思也不願花,怎做有錢人呢?

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...