2022年10月16日 星期日

移英日記(六)百物騰貴用錢要有智慧

 終於收到Chase實體咭,雖然網上申請早早已完成,但始終有張咭實在D,這個戶口,或許比當地實體銀行弱,卻比虛擬銀行強。


據我所知只有兩間虛擬銀行有存款保障,Monzo、Starling,港人喜歡的Revolut係冇英國銀行保障,我用來後備滙錢的Wise都係冇,Chase係有FSCS Protection的。

另外,我當然喜歡回水功能,任何消費可得1%現金回饋,實測下得唔得先。

去了Tesco買了15.79鎊,cashback了0.16鎊,果然成功,而且很快回水,日後盡可能用這張來消費,雖然優惠只俾新客戶一年,但賺了才算,到時再作定奪。


英國能源開支確實驚人,猛過「猛鬼雜差房」,本人住處的能源估算,一年電費1193.91鎊、天然氣1597.65鎊,加埋要二千幾鎊,除番每月也要二百幾鎊,相當於二千幾港元。

其實英國進口俄羅斯能源只有幾個%,主要靠北海原油,影響有限,但石油公司以國際價格計算,也沒有辦法,唯有自己慳錢。

暖氣用中央暖氣系統central heating,統一由家中的boiler煲熱水至全屋,發揮大規模經濟的好處,最重要boiler一定要用天然氣,因氣比電平。

我自己只有沖涼及晚上睡覺才開boiler,遲些再凍唔敢講,日頭唔開燈,全用自然光,遲些日短夜長唔敢講,晚上睡覺全屋關燈,要去厠所用充電電筒,咁樣做法,能源開支一定低過估算,講真香港熱的時候開多一點冷氣,電費都千幾元,加埋煤氣都要兩千,唔係差咁遠。


至於食,只要唔出街吃,一定平過香港。我很少公開挑戰,多年前某心理學家說經佢催眠,一個人放平,兩個支撐點,上面可站一人,我用武術認知及科學定理破解,可站兩人…今日如果再有說英國食野貴,無法生存,我以幾元挑戰,看看誰能生存,上圖麥方包,頂到肚餓,我數過有22塊,頭尾兩塊特厚,可當兩塊咁食,一餐吃四塊,可吃六餐,價錢39便士,以1兌9計,即3.51港元,英國可頂兩日,香港一餐都唔頂唔到。

我唔係要大家餐餐吃麥方包,咁dry,我也會整多士,加牛油來吃,早餐再加雞蛋及牛奶,十分滿足。你也可以買靚方包,都係1.2鎊,有限錢。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...