2022年10月17日 星期一

移英日記(七)異地小心被自己人呃

 我知道有不少香港人呃香港人,正所謂:「黃皮樹了哥,唔熟唔食」,我都見怪不怪,最近我聽聞某香港人被某蘇格蘭佬過了一橦,佢老婆唔幫都算,更冷言冷語,因為他們以幫香港人自居,加上又自認基督徒,我都不敢相信,半信半擬。

不過活了咁多年人,加上在教會界咁多年,都明白一個道理,絕對的善良及絕對的邪惡根本不存在,人永遠都在黑、白、灰之間流走,到審判的時候,上天堂的人,黑、白、灰都有,落地獄的人也是一樣,否則耶穌就不會向奉衪名傳道、趕鬼、醫治的人永遠離開衪,即或今天,助紂為虐、是非不分,為政權塗脂抹粉的宗教人士,何其多!那一個才是他心目中的神,清楚不過。

買樓投資或自住,最緊要自己做足功課,某英國樓專家A撚Sir話齋,你當Agent係賊就得㗎喇!正所謂:「害人之心不可有,防人之心不可無」,千萬不要因對方的宗教背景或香港人背景,而疏於防範,YouTuber個個話幫香港人,事實上大部分找自己人著數,輕則嘩眾取寵吸引擊點,中則高價幫你睇樓,重則呃你錢買高水樓、垃圾樓。

以前聽說:「在家靠父母,出外靠朋友」,攞你著數、收得你錢,一定唔係你朋友,收得Agent錢,就係做生意,有冇要你額外20%VAT?咁益香港人幫你俾埋?有冇牌去經營?有冇交稅?如果投資貼士咁得,點解自己唔用IB幾倍槓桿壓重注盡買賺大錢,而要人去收費平台Patreon科水,賺這些蠅頭小利,咁冇出色啊?如果真係咁掂,洗唔洗叫人睇晒YouTube 廣告,連廣告汁的錢都要賺埋…

(英國生活,豐儉由人,早餐不吃39便士方包(可吃6餐),可吃「喵屎」(Muesli 香港叫「瑞士營養麥」)1.25鎊(按45g可吃16餐),牛奶差不多可以當水飲,你要飲有機奶都不過1.85鎊,香港聽到「organic」,走都走唔切。)

(咁樣豐富好多,也不算敗家,有限錢。)


沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...