2022年1月6日 星期四

IB投資系列:資產互相制衡

 劉備託孤,許多人只知諸葛亮,其實還有一位重臣:李嚴,掌管內外軍事,大家咁高咁大,一文一武,互相制衡,避免大權傍落,尾大不掉。(之後諸葛亮攪掂李嚴,貶為庶民,另一回事)

美帝權傾世界,誰可以制衡?要用全世界力量方能剋之。投資也是一樣,一半投資美國,另一半一定要投資美國以外的地方。

誠哥的「祥和」正做緊這個工作,然而歐洲長期積弱,根本冇肉食,英鎊更下跌,令祥和資產價格下跌,股票積弱,祥和主席,誠哥長子,更被經濟學家林X利評為敗家。其實誠哥早早透過「圍講頭脂」投資美股,獲利甚豐,更令他重奪首富之位。

做領導唔係咁簡單,看來「小超人」仍需歷練,除非這是為爭持祥和做準備,價格低殘就是必要條件。


(文章只屬投資分享,沒有任何投資建議。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:人棄我取,講股應否投資?

 讀歷史都明白這道理… 雖然字眼上有少少分別,但意思一樣。其實我地都明白股票之道在乎:「人棄我取、人取我棄」,咁點解我地要爭呢?靚女又要爭,明知爭嘅結果是邊際利潤去到零才冇人爭,到時人、財兩失又何必呢?Nvidia升到974美元嘅人,點樣走貨呢? 正所謂:「亢龍有悔,盈不可久也」...