2021年7月27日 星期二

香港人要留?要走?只能二擇其一

 最近收到消息:


(事後,有線電視隨後出來澄清,但也難令港人安心。)

有些香港人因政治因素移民,亦有六成人移英為子女教育,他們並沒有心理準備永遠離港。

香港人在這段期間,十分困難,有不少人精神已出現問題,我經常說,倘若份工壓力太大,要食藥才可維持,倒不如唔做,但移民並非找另一份工,當中的計算及考量,實不容易。

有些家長,單單為子女教育移英,沒有考慮自己能否適應英國生活,其實有很大危機及問題,夫婦日後因生活問題有爭吵,甚至離婚,咁又何必呢!

食家蔡瀾說,香港有三種食物,全世界沒有地方做得比香港好,雲吞麵、燒味、蒸魚。去到英國,真係冇啖好食,即使你願意俾更多的錢,水準也差很遠。

賺錢又少了,交稅又多了,食又冇啖好食,天氣又陰陰沈沈,如果不為別國護照,單單為兒女教育,泰國、馬來西亞、印尼也有不少便宜的國際學校,美式、英式、IB任均選擇,畢業後去英、美、澳、加讀大學,完全冇問題。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:人棄我取,講股應否投資?

 讀歷史都明白這道理… 雖然字眼上有少少分別,但意思一樣。其實我地都明白股票之道在乎:「人棄我取、人取我棄」,咁點解我地要爭呢?靚女又要爭,明知爭嘅結果是邊際利潤去到零才冇人爭,到時人、財兩失又何必呢?Nvidia升到974美元嘅人,點樣走貨呢? 正所謂:「亢龍有悔,盈不可久也」...