2020年7月30日 星期四

BNO走佬去英倫,要先找落腳地

要遠走英倫,先要找居所,透過網站如Rightmove、Zoopla等網站,可率先查看各區租盤,有個心理準備。

在香港,居住環境狹窄,即使我住兩房一廳,已經算是不錯,但有了BB以後,練功已不可能做大動作,看下圖便知道,足見詠春在狹窄環境的優勢。


你看看個廳,已經滿了玩具,但這只是一部分,已沒有空間了。


看看英倫這個住宅租盤,地下有個細花園,可擺放兒童玩具及活動空間。

個飯廳不算很大,但擺放玩具後仍有充足空間走動。

廚房企理,設備齊全。

厠所OK。

客廳四正,雖然略細,但以香港人而言是OK。

主人房若不放BB床,應可三邊落床。

兒童房仍有不少空間。

樓房外觀,總算翻新過,看到有煙囪,樓齡應比我還大,因以前是燒柴取䁔。每月租金850鎊,約8500港元,連埋巿政稅,約10000港元左右。

香港BNO人士移英,要交稅,但六年不享有任何福利,除了子女教育。子女入讀公立學校是免費,日後入讀大學,是收英國人同樣的價錢,即是海外學生的一半學費,總算有一個肯定的移英理由。

然而選擇落腳地,首要考慮校網,因為學位分配是根據居住地點決定,故校網頭幾位有outstanding或good,就可放心租住了。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:要留意債券、非美貨幣

 我地要知道,美帝加唔加息?減唔減息?唔係睇股巿,而係睇通脹率,如果佢堅持一定要將通脹率控制在2%,即使不再加息,也不代表立刻減息,九月減唔減到冇人知,今年減唔減冇人知,都係估估下。 如果一早知佢唔減,我使乜咁早沽貨,咁早還日圓,去槓桿化呢?人地贏層樓,我只係贏生活費,真係一個天...