2019年2月3日 星期日

兩部車,那個更好?

(左:豐田IQ,右:賓士Smart for two)

比較一下規格:


兩者實力及規格其實差不多,只不過豐田長一點、闊一點、低一點,重心較低,穩定性會略高,再加上取得歐洲安全測試五星最高級別,一公升油可以行23公里比Smart for two更省油,又可勉強座四人,實用性比只座兩人的Smart for two更高,當然選擇豐田IQ。


豐田Camry是行政座駕,而豐田Lexus是富豪座駕,但事實上,規格大致一樣,但因為Lexus要做得較豪華,隔音也較好,故車重反較大,穩定性高,故駕駛感覺,Camry加速反應較快,但論舒適度則Lexus則較佳,質量上,Lexus也較佳,因為只有Camry有經驗及優秀的技師才會安排在Lexus生產,但Lexus車價比Camry貴一大截,我個人實際點,當然選Camry。

豐田Spade及Sienta都用同樣直列式四汽缸引擎,也是1496cc,分別是五座Spade,七座Sienta,實用性Sienta較高,可選擇性坐七人或增加載貨量,更有Hybrid版,更省油。當然如果長期座滿七人,選擇Wish有1800cc,馬力較大,較適合。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...