我現時既處境,就好像負資產人士,收入增加,但資產下跌,表面風光,但有苦自己知。
當「拆掠」MSTR下跌至130元,已減持一半,一方面避險,一方面冇錢交稅,要做蝕錢數。新財政年度,戲碼又重新出現,又係好似賺好多錢,要交幾十萬稅,但「拆掠」再跌至85元,佢嘅借錢優先股STRC也跌至75元,即係冇人敢借錢俾「咪膏死喇」,我嘅資產再一次下跌,基本上交稅係可以,但本金咁跌法,孖展保証金經常發警告,好難再賺大錢。
「俾突幣」由高峰12萬幾,跌至5萬幾,「拆掠」由395元,跌至85元,如果資產最大筆是「彪浦500」追蹤基金,今日就不會如斯地步。
劉邦能夠打敗項羽,除了韓信幫佢打江山,也要蕭何幫佢穩住大後方,補給兵源及糧草。今日期權好似韓信一樣攻城掠地,但大後方「拆掠」卻頻頻失守,江山也守不住,咁點玩呢?
仆街嘅人,係有仆街嘅樣,就係洗腳唔抺腳嘅人,有些人未富先過富有生活,一定冇將來。我慣常以「低奴」、「窮鬼」自居,未窮先窮,搵緊十萬八萬,仲帶緊爛鬼膠手錶,「歪芺」已經睇實盤數,後欄起火,唔俾使錢,先是酸種麵包,後是希臘乳酪、咖啡,飲茶,去中超買家鄉野大幅減少,如果永居冇錢,車都要賣埋,大丈夫能屈能伸,有甚麼做唔到呢?上一次係重出江湖,今次係節衣縮食,應該冇問題嘅!
本星期神話不再,期權只賺521尾元,約4063講元,今個財政年度最差,強制接貨也不少,真係屋漏兼逢年夜雨,雖然傳奇不再,但炒股係咁㗎喇,三更貧五更富,人有三衰六旺,我相信仍可以東山再起!免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。




沒有留言:
張貼留言