真正要身體健康,根本不需去健身房,囚徒健身已經可以。
我將囚徒健身融入窮人生活,成為窮人健身。
西超「魔域腎」嘅「青龍米」4.5鎊,5KG,又可以當啞鈴咁用,雖然唔係好揸手,但用塊布套住,都OK嘅!以前聽故仔「陶侃搬磚」,覺得啲古人得閒嗰頭冇嘢做,好無聊,今日到了我這個年紀,終於完全明白,今日個故仔變成「大L搬米」。
今日我苦口婆心奉勸年輕人,唔好單純追求詠春黐手、跆拳花巧腳法…之類,要練到落地嘅功夫,必定由基礎練起,心肺功能及肌力係永遠走不了,我地啲老野,深蹲便足夠,後生仔,要負重嘅深蹲,如果唔係點有馬,講甚麼力由地起都係呃人,再加臀橋、平板支撐、掌上壓(俯臥撐),跟住打空拳、打沙包、打壁包,再練自由搏擊…。
(妨間某些詠春,冇馬、冇腰、冇手,你唔做攤打,冇問題,至少要護手,而非下垂,今日所謂師傅,個個都係做戲,但做戲都唔做足,我真係冇野講。)





沒有留言:
張貼留言