2023年12月31日 星期日

IB投資系列:投資雜談

 回想舊年年初,全球投資者湧入天朝炒復常,希望賺一筆,年尾九成已撒出…

無人可預知未來,正所謂「有早知、冇乞衣」,投資只有小心謹慎,我都要「棄車保帥」,要知道投資唔會全部賺晒,最緊要最後圍條大數賺錢就可以。

我都曾經報過甚麼投資班,真係大開眼界,有許多招數是不可能公開的,要俾錢才知,就好像飲食界用工業化學劑,是不能公開的秘密,早已有之,只不過某些地方仲有小小良知,唔會去到太盡,但某些地方已用到鬼斧神工,講人經常北上飲飲食食,好快拉柴,全球最長壽之位必定要退位給東瀛人。

我唔係聖人,「不義而富且貴,於我如浮雲」,我亦沒有咁清高,各間上巿公司,唔係間間咁乾淨,有錢佬荒唐到你唔信,你投資佢地公司,不代表認同佢地做衰野,也不代表認同有錢佬的荒唐,只不過你認同這公司未來有潛力,對人類發展有貢獻,未來股價應會上升,所以增持,係咁簡單,如果要求所有上巿公司老闆都要係正人君子,基本上你不需要投資。

至於,如果要用「暗黑招數」來做生意、投資才可以賺錢,遊走於灰黑地帶,咁同撈偏有甚麼分別?一係呃政府,冒坐監風險,一係呃投資者,將你的財富騙光,咁又何必呢?

如果我有絕對賺錢方法,有幾多錢也不會賣。所以賣俾你的,一定冇絕對把握(但會包裝到極有把握)最多賺你學費,同埋做旺個巿,讓他間接有利,如果個市就冧,開多幾堂,唱好個巿,幫自己散貨,何樂而不為?

正所謂「力不到不為財」,你可以唔聽我呢啲老屎忽講廢話,但更重要是自己多吸收資訊,做好功課,方為正路。

一條路怎樣行,一定是你自己開創出來,我從小到大,何嘗不是希望成功,但撈到大半生仍是一事無成,飲食界、社福界、宗教界、建築界等也留低唔少腳毛,人地做牧師、傳道,我只做堂役,人地做判頭、監督、大師傅,我只做老散,唔識撈就係唔識撈,去到邊度,黑白兩度,都撈唔起。

冇人想聽真話,講詠春壞話的人,就唔好旨意可以立足,表面俠骨仁心,實質污糟邋遢、唯利是圖的垃圾師傅⋯⋯我係會繼續咁講,因我唔需要靠詠春呃飯食,投資最重要決策,唱衰的可以照買(條件吸引),唱好的又可以唔買(個價太高),唔需要睇人面色,或者要講好某人、唱好某地才搵到食。

(做人使唔使做到咁低妝去搵食?以後唔叫Bobby就有工作嗎?)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...