2023年12月12日 星期二

IB投資系列:唔玩加密貨幣

 跟車太貼,有時也很危險…


繼早前沽台積電,又狂沽HP,這次巴郡更是蝕錢走,這些股票我也曾經投資過,微利走人,賺唔到大錢,奉勸各位不要跟車太貼,否則很易車毁人亡。巴郡最大持倉仍然是:蘋果、美國銀行、美國運通、可口可樂。好坦白講,這些貨早年平價買入,才會繼續持有,暫時我睇唔到有投資機會。

巴菲特說過:「投資第一法則是不要虧本,第二法則為永遠不要忘記第一條。」現時巴郡連續三季沽貨,第四季可能也繼續沽也說不定,雖然股神冇了助手芒格有點失準,但亦見到未來前景悲觀的看法,散戶不得不防。


最近IB通知我可以投資加密貨幣,雖然有許多加密貨幣騙局,但咁大間公司我就唔怕,最重要原因是他們只賺取交易費及孖展利息,如果賭埋一份,幾大的公司都會死。我所顧慮,反而是加密貨幣是否值得投資?再者,在IB投資加密幣,也做不到去中心化及隱匿的意義。


比特幣、以太坊都是較成熟的加密貨幣,但正是去中心化,政府無法監管,背後有甚麼人操作,舞高弄低,更是無法無天,股巿都有人操作,何況加密貨幣?佢可以係天價,也可以一個仙都唔值,NFT已經係最好的例子,只要幕後玩家收網,立刻一無所有。「阻人搵食,猶如殺人父母」,我唔阻人發達,我自己就唔玩了!

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...