2023年12月7日 星期四

移英日記(119)交稅都唔容易

 大不列顛要交稅,原來都唔容易…

多次彈鐘…

次次都話地址跟佢的記錄唔配合,我地係搬了一次屋,但新地址的巿政稅Council tax已經交了,政府信件也收埋,中央按理有記錄,我既住在新地址,理所當然是報新地址,我唔明點解未update,成日話記錄唔配合,致電HMRC,等了一小時多,傾了半小時多,都係得個吉,叫你再send。

大不列顛不能用以前漁村那套,咁攪法,一月都難交到報稅表,我知道一日未入藉,一切野都唔可以衰,無可指責,所以仍要小心謹慎行事。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...