2023年12月3日 星期日

移英日記(118)英式活動多

 移英生活,我不想好像某些人只讚不彈,但同時某些講人在面書,夜夜笙歌,也顯得不真實。我想表達一個真實的英式生活,Mot俾人殺到一頸血,當我部「錢七」灣腎,隔離屋鄰居駕車幫我們搬屋,也是真實的。

臨近聖誕,在愛丁堡巿中心王子街有聖誕嘉年華。

(上面是愛丁堡城堡,下午個天已入黑。)



(越夜越多人,燈飾在夜間也特別好看。)


(摩天輪比漁村貴,成人10鎊,兒童8鎊。)

(另一日參加了某家長攪的小朋友生日會,在某會所舉行。)

(禮數當然要做足。)

(大人有兩小時自由活動,買了杯咖啡,三鎊幾。)

(各個小朋友自己整Pizza,聽本地導師指示,兒子真正做到大不列顛人。)
(真正的自食其果。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...