2023年12月7日 星期四

移英日記(120)落閘前移英

 英國要減30萬移民,未來移英難度增加。

雖然暫時只針對工作簽證、家庭簽證、學生簽證,對BNO不受影響,但BNO簽證並非永久政策,要走的都已經走了,隨時落閘。

我所認知的英國,經濟不振,勞動力不足,其實多點醫護、多點勞動力,海外學生自費讀書,畢業後留下工作,你連讀書都冇資助過,英國可即時享用成果,竟然諸多限制,根本係反智。

大選在即,政策出台只為討好選民,好像保障本地勞工,實際沒有為英國長遠發展著想,醫護根本唔夠人,有些工作英國人根本不會做、不想做,高科技、創新、AI又要不住注入新動力,如果限制移民,即是限制經濟發展,最終自食其果。

英國脫歐成功,就是唔想接收難民,對於有經濟實力及勞動力的BNO移民,根本是兩回事,英國沒有以前漁村的禁閉式難民營,難民係住係酒店或服務式住宅,由政府俾錢,直至政府安排了居住地方,如果佢地生性,出來打工,對英國還有好處,倘若他們不事生產躺平,又要攞社會福利,又要在街乞食,對英國有甚麼好處呢?

我地BNO移民,絕大部份自力更生,帶錢黎英國,冇用過英國一分一毫,醫療係要俾國民保險,許多人馬死落地行,甚麼低下工作也願意做,為英國提供勞動力,對英國百利而無一害。

然而人始終是唔理性,如果俾英國人再一次選擇,也不會選擇脫歐,英國俾的歐盟會費對比經濟效益,根本是不能比較。移民、難民有根本性的分別,工作簽証最少38700英鎊,咁英國只缺高管或高技術麼?為免夜長夢多,BNO身分人士應早決定黎英。

(除了收緊移民,IHS費用、各式費用也不住增加,建議BNO移民可選擇一次交五年IHS,一則讓自己有決心去堅持,二則避免加價。)

(雖然我覺得去任何地方都不過由一個籠,去到另一個籠,但總會有一些籠,會住得自在一點吧!)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...