2023年12月4日 星期一

IB投資系列:小心詐騙

 最近有來自某些網紅如「屍搏」、「Cold cold歌」都出現以下筍嘢益你…


由於我知「講股」冇肉食,有常識都唔可能叫人投資這巿場,上面嗰兩條友都好醒,冇俾Jpex收賣,利用平台賣廣告,加上不同網紅用字一樣,又是第二個交流分享,又同樣出現殘體字,我肯定是虛假宣傳,借網紅名氣,引人落撘。

(講股冇肉食,冇必要冒險。)


(許多網紅也抵受不住金錢誘惑為他們宣傳,能夠忍得住,真係醒。)

要賺錢真係咁易麼?要財務自由真係咁易麼?D網紅唔使日日拍片,日日出片,爭取點擊咁辛苦喇!又叫人要訂閱,又要人「卑床」課金…

如果係我,你仲意睇就睇,唔睇就走人,係咁多。

我地這些喱民點會賺大錢?九成都做砲灰,唔使死已經好好,有錢就兌換可靠貨幣做訂存,或者買美帝國債,係咁多。

你要「先知先覺」賺大錢,先問問你係咪XX會會員?係甚麼級數會員先?你睇得我這些喱民網誌、「屍搏」、「Cold cold 歌」這些喱民level的YouTube,唔好天真到以為短時期會發達,我地只不過喱民。


如果唔係XX會會員,誠誠實實工作,省吃省用,儲錢做訂期、買美債吧!



免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...