2023年12月17日 星期日

移英日記(122)移英困難不會少

 移民從來不是容易的事,有的說夏天黎,慢慢適應,也有人說冬天黎,最差的情況都應付到,其他情況就更能適應。

我感謝神,祝福我早早變賣以前間爛樓,租了一年樓,慢慢籌備移英事宜,攪好手續,俾了皮半手續費在英國先租樓,落地有七人車接送,讓一切變得順利。回看今日個樓價已跌了球半,慳慳地已夠這幾年的生活了。

但一切不會順風順水,後來投資蝕了兩球,流動現金只可守一段短時間,如果冇錢套現股票,虧損便會變成事實,馬死落地行,去了酒店執房,一做便做了七個月,直至個巿好番,才辭職,多承擔家庭事務,每日七時前起床,準備早餐,駕車接送上學,中間會去超巿採購,跟住睇「漁村」新聞,了解故土的情況,我知道那地方已變晒,淪為「天朝」城巿,光輝到此為止,但更證明走是正確的選擇。

但正確的選擇不代表沒有困難,只不過我本就是低學歷、低技能,甚麼都低,簡稱「低能」,本來都係做地踎,黎到又係做「阿四」,俾人點,反差根本不大,本來就冇菲傭,黎到一腳踢,根本冇分別,現在唔使返工,一日洗碗,洗足三餐,駕車接送返學放學、超巿採購、幫小朋友沖涼等家務更不用說,如果唔係,個家點會咁和諧麼!

「校長」一家有三個女,夫婦二人都工作,紆尊降貴,真係唔容易,至於博士整餅、高管做倉,都是活生生的故事,發揮獅子山下的精神。我的爸爸媽媽在天朝都有少少學識,我老豆以前在黃大仙木屋區賣自製洗潔精,又講甚麼水玻璃,佢講鹽係氯化鈉,唔可以食咁多,如果冇知識,在那個年代豈能講這些事!我地上一代知青,都甘於做咕喱,點解我地唔得!

每個人也有困難,我連報稅評估也彈鐘多次,未能填表,明年一月要填好稅表及交錢,我投資戶口過千個交易,不同巿場,不同貨幣,一買幾放,幾買一放,要兌換當時英鎊,即使你肯俾錢,都冇會計師幫你做,我唔係賺大錢,一買一賣賺幾舊水炸,只不過積少成多,咁仲唔死!我唔係冇錢交稅,問題係需要一個月做這盤數,excel表已叫「歪芺」準備好,各位移英同志一路好走!(一去冇回頭)

(犧牲現在,換取將來,我所認識的人都很清楚這一點,所以無論幾困難,也沒想過放棄。)

(使了過億都攞唔到三成,如果咁都叫成功,唔好當今上白痴!)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...