2023年12月11日 星期一

「election」反思

 「election」在某地方成為敏感詞語,你可以吶喊叫好,卻不能表達相反意見。否則可能有麻煩。


正所謂:「識時務者為俊傑」,醒目的人,自然搵到食。不過好像睇國家地理頻道,我最想看到變色龍不單變色,更想看到牠變回原本顏色的狀況。回顧歷史,馮道,歷事五朝、八姓、十一帝,朝朝都對當朝皇帝講:「唔皇!萬歲萬歲萬萬歲!」,一轉朝代又對另一皇帝咁講,也不覺得可恥,佢地算甚麼?

「阻人搵食,猶如殺人父母」,雖然這句話是有些問題,但也看出人們對搵食的重要性,都係搵食唧!你對公司概老闆都會恭敬一點,是建基於真心尊重他麼?咁佢地班友係咪真心,真係咁重要?

倘若你做「大瘤」的下人,受氣都唔會少,如果以前佢飲醉酒,大打出手,受傷更少不了。不過從來都冇人告佢,因為受氣係有錢收,如果受傷,更有錢賠,人人都係睇錢分上,唔通同佢有親咩!但這些工作做不長,佢唔係搏擊高手,有限力,但條氣唔係個個頂得住,即使頂到,也無人會長做。

這些高呼的人,怎也活得比「大瘤」的下人,更有地位、尊嚴,更加快樂,大家都係為錢工作,又唔係做雞、做鴨,又唔係乞食,又唔係去偷去搶,只不過做「化妝師」為「正拳」塗脂抹粉,做「演員」做好「台戲」,如果你做公關公司,有醜聞要你洗白,難道你唔做麼?如果你做律師,有富商要你幫佢打官司,難道你唔做麼?我做過很多職業,有無數灰色地帶,如果一概唔做,根本無法生存,「忠忠直直,終需乞食」,這是現實問題。如果你做,跟上面的人,又有甚麼分別?


「收錢做野」,黑社會又係咁,正行又係咁,真係冇分別?侵略者又係開槍,守護者又係開槍,真係冇分別?

好像不同country,所謂文明國也好,極權國也好,一樣有他們壓榨的方式,好似我住的大不列顛,多重徵稅,收入已交20%,消費又20%,又巿政稅、電視稅等,冇錢的時候,一樣發窮惡,IHS加、簽證費用加等等。但總好過武力強徵、被捐獻、被認罪、被消失,連解釋都費事。我用投資述語咁講,要計到數才值得投資,才值得玩。

(某年青人喜歡的男團也一樣,一丘之貉麼?)

人比萬物複雜,每人背景不同、動機不同,不能單單用某行動就判斷好壞是非,去外國就係對子女好,留就係唔愛,每一個人都係憑他們的良心行事,直到審判那日,神也不是用聖潔的要求去審判,而是按著每一個人的良心去審判,每個人心中最清楚。

(演員係「收錢做野」,甚麼戲也要拍,係忠係奸也要拍,石堅叔係好人,不會比關德興差,因為戲中做奸人堅,被人駡到死。演員係可以冇立場,只不過觀眾美麗的誤會。又好像某歌手,監製叫佢唱就唱,那理甚麼歌,歌手係冇立場,只不過「霖值」的詞,讓聽眾有美麗誤會,佢地冇變,偽人就是這樣,要佢笑就專業咁笑,要佢哭就專業咁哭,只不過你地想多咗。只是有些場景,反差很大,真係好難看,人們記得這幕,一邊為被壓制者呼喊,一邊為壓制者喝采。)

(偽人冇變過,只不過係美麗誤會。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...